Wednesday, November 21, 2012

Book trailer reveal: Opal by Jennifer L. Armentrout

Ogni volta che mi trovo a postare qualcosa di Jennifer L. Armentrout ho seri problemi a mantenere la mia calma e razionalità. Perché? Dico solo una parola. Daemon Black. Manca meno di un mese all'uscita americana di Opal e finalmente avremo un'altra dose del nostro alieno preferito giusto in tempo per Natale. E se qualcuno volesse regalarmi questo ragazzo stupendo, io non mi opporrò! 

Nel frattempo, ecco un piccolo assaggio di Opal! Date un'occhiata al fantastico booktrailer (attenzione, potrebbero esserci degli spoiler se non avete letto Onyx) e ditemi cosa ne pensate! Io non vedo l'ora di avere il libro tra le mani.  




Opal (Terzo libro della Lux Series)

Disponibile in formato cartaceo e digitale dal 18 dicembre 2012
Amazon
Barnes and Noble


Book trailer ufficiale di Opal  

 



Visitate Jennifer L. Armentrout su questi siti:

Facebook
Twitter
Official Website



Un enorme grazie a Entangled Publishing e Jennifer L. Armentrout per avermi fatto partecipare alla presentazione del trailer. 




GUYSSSSSSS! I can't believe it's almost here, but in less than a month Opal will be released and we'll all get our fix of Daemon Black just in time for Christmas. And hey, if someone wants to give me this gorgeous guy as a present I won't object!


In the meantime, here is a good dose of Opal! Have a look at the awesome booktrailer (if you haven't read Onyx it could be a bit spoiler-ish) and tell me what you think! I cannot wait to get my hands on this book!!!



Opal (The third book in the Lux Series)

Available in both print and digital version on December 18, 2012
Amazon
Barnes and Noble


Official Opal Book Trailer 





Check out Jennifer L. Armentrout on the following sites:

Facebook
Twitter
Official Website



A huge thank you to Entangled Publishing and Jennifer L. Armentrout for letting me taking part in the book trailer reveal. 

No comments:

Post a Comment