Wednesday, April 24, 2013

W...W...W...Wednesdays #13



Questa settimana stiamo di nuovo parlando delle letture in corso, con W... W... W... Wednesdays ideata dal blog http://shouldbereading.wordpress.com

Come al solito, eccola la triade di domande a cui dare (faticosamente) risposta.

1) Cosa stai leggendo?
2) Quale libro hai appena finito di leggere?
3) Quale sarà la tua prossima lettura? 

Periodo pienissimo e sempre in movimento questo, ma non mi faccio mancare un bel libro nei ritagli di tempo o quando mi rannicchio sul divano. E spero che il tempo torni nuovamente a essere caldo, così mi porto un bel libro al parco!

Cosa sto leggendo? 

Delirium (Lauren Oliver)

Okay, ammetto che è una rilettura, ma aspettavo che questa serie si concludesse negli USA prima di rileggermela tutta. Delirium mi era proprio piaciuto tantissimo!!!


Quale libro ho appena finito di leggere?


L'insostenibile leggerezza della Mucca Innamorata (David Safier) 

Domani troverete la mia recensione di questo esilarante libro, che di sicuro farà felici i fan di Safier!

Quale sarà la mia prossima lettura? 

Stolen (Lucy Christopher)

Ho letto qualche estratto veramente toccante e ne sono rimasta letteralmente ammaliata. Non vedo l'ora di potermi dedicare alla lettura!

E voi? Cosa c'è di bello sul vostro comodino/e-reader?


Hello everyone! Let's talk books again here in this lovely meme  W... W... W... Wednesdays hosted by http://shouldbereading.wordpress.com

Here in the holy triad of questions to answer: 

1) What are you currently reading?
2) What did you recently finish reading? 
3) What do you think you'll read next?

I've been kind of busy with life and translations, so I had to put the blog on hold for a while but I've kept reading a bit and I hope the weather gets warm enough to go read to the park. 

What am I currently reading? 


Delirium (Lauren Oliver)

Delirium again!I waited for Requiem to come out before reading Pandemonium and I started all over again. I love this series, can't believe it's over.


What did I recently finish reading?


MUH! (David Safier) 

This is actually from a German writer. He writes funny comedies that I simply love. I think a couple of his book have been translated into English, but I haven't checked this one. Anyway, loved it.

What do I think I'll read next? 

I've read bits and pieces of this book and every word made me want to have it so bad. I finally own it and can't wait to start reading it, even if I think tissues will be needed. 

What about you? What titles can be found in your pile or e-reader?

No comments:

Post a Comment